неделя, 16 август 2009 г.

В духовен полет ( Поезия )



фото - Милен Ангелов

Щастие
Румяна Русевя


Очаквам го- в деня на раждане духовно,
на нов живот в светлина сийяна,
на ласкава зира издигаща духа ми,
окриляща ума ми, ликуваща в сърцето,
пронизваща света - очаквам свобода
на моята душа когато се родя наново

Happiness

I long for it - on the day of the birth of my soul -
the day of life in light- brilliant and radiant is dawn.
It is raising all my spirit, inspiring my mind,
glorifying in the heart piercing the world -
unclear and confused- all covered with dust.

What I long for is freedom of my soul,
so much I craved for it and got reborn.


Любовна игра

Румяна Русева

Играта на лъчите,
които твойто слънце
ми изпраща е
забавна и прекрасна -

С любовна ласка ме дарява
и усмивката струи
с любов и радост,
трептящи в твоето сърце,
в твоята душа,която пее
със струната на любовта.

А тя вибрира
и музика долита,
галеща ушите - така
чувствителни към нежността...

Слънчеви лъчи погалват
твоето лице засмяно - сияйно
като зората на живота -
на новият живот,
родил се в деня на радостта.

1991 г.




Възраждане

Вълчо Камбуров

Кога,защо и как бях прикован
Към стълба на измислен грях?
Защо все мислех, че съм призован
да го изкупвам с вечен страх,
за жалост, дълго не разбрах.
Години, върволици тежки дни
опустошиха всичко в мен.
Изобщо не съзирах бъднини, чудех се защо съм роден,
Чувствах се храст обезплоден.
Достигнах до пределна точка.
Обхвана ме апатия.
Завърши и последната отсрочка,
Въпроси, колебания.
Настъпи взрив на антипатия!
Горкият дух, в бутилката държан,
изригна ярка светлина.
Във заревото и силно огрян,
Съзря друга виделина,
От свобода пределно осеян.
Той не потърси реванш,отмъщение.
Отмина гордо извисен
като дух- ново поколение,
от Вярата и Обичта роден
със нова сила щедро оплоден.
Из „ Пространства и спомени”, 2003 г.

Няма коментари: